vrijdag 24 augustus 2012

Wegligging is weg!!

Moet met de Quad van mijn vrouw naar het werk omdat de mijn stuk was.

Wat rijd dat ding raar. Totaal anders als ik gewend was. Wat is er aan de hand?

Tweede dag was het nog erger. Als je gas geeft gaat hij naar links en als je remt trekt hij naar rechts. En niet zo een klein beetje ook. Levens gevaarlijk!!

Op de terugweg maar eens aan de achteras voelen. Verrek er zit speling op. Zijn die verrekte achteras lager rot. Shit!!!

Maar eerst met vakantie!

Na de vakantie de moed verzameld om hem te slopen. Wielen er af, as moeren verwijderd. Verrek, die speling zit ergens anders.

Gelukkig, de achteras moeren zitten los. De vorige eigenaar heeft ze waarschijnlijk niet goed vastgezet. En door de lange ritten die ik rij zal het wel los zijn getrild. Gelukkig hoef ik geen lager revisie te doen. Ketting stellen en vastzetten die zooi.

Weer een probleem opgelost en gelukkig niet duur.


1 opmerking:

  1. Hallo,

    Ik heb de lager wel moeten vervangen.
    ik heb de lager bij www.detechnoshop.nl bedelt.
    Ik was 80 euro kwijt met keringen.Had dan wel FKS lager (Zijn de beste :P). was ongeveer 3 uurtjes werk met demonteren er bij.

    Met vriendelijke groet,

    Roland Klok

    BeantwoordenVerwijderen