vrijdag 25 mei 2012

Aanhanger aansluiting






Een van de voordelen van deze Quad was dat er een trekhaak op zat. Vandaag maar eens geprobeerd of er ook daadwerkelijk een aanhanger achter kan en of alles werkt. Helaas, werkt natuurlijk niet. Dus alles nagemeten en een nieuwe aard draad getrokken. Omdat de bevestiging voor de stekkerdoos voor de uitlaat zat . Heb ik maar een nieuwe plek gezocht. Door achter de kentekenplaat een stuk aluminium (met dank aan Karhof in Purmerend http://www.karhof.nl/ was gratis!!) van 12,5 x 24 cm heb ik een mooie plek dacht ik. Bij Oricar een Bosch autostopcontact gehaald voor 6,38 euro. Is echt een kwaliteit stopcontact. Uit de schuur een stukje rubber (speciaal voor dit soort contact stoppen) gehaald. Ik heb wel vaker wat op voorraad in de schuur (daarom is hij ook veel te klein). Nog even wat RVS boutjes bij Groenhart http://groenhart.nl/ halen voor montage. En dan maar weer op de knietjes op de stoep om het allemaal in elkaar te knoeien. Maar dan heb je ook wel een werkend en functionele trekhaak met verlichting!

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Weet u toevallig waar de trekhaak is gekocht of heeft de vorige eigenaar deze zelf gemaakt?
    Ik wil er zelf ook graag een op die van mij hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Roland Klok

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen idee waar hij vandaan komt maar hij lijkt wel origineel voor een Quad. Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek voor mijn eigen MXU. Ik denk dat ik deze ga proberen na te maken als ik er tijd voor heb. Als je extra foto's wilt moet je me mailen. info@mmqa.nl

      Groet,

      Max

      Verwijderen