vrijdag 3 januari 2014

En weer staan we stil!

Op de terug weg is hij 6 keer uitgevallen, gloeiende gloeiende!!!

Op de aanhanger er mee en terug naar BMS. Hier trekt monteur Erwin de benzine slang er af en wat denk je? WATER!! grote hoeveelheden water uit de tank!

Dus maar weer naar huis. Thuis de hele tank leeggezogen met een slang. Tot in de hoekjes. En opgevangen in een fles. En wat denk je? Een halve liter water in de benzine. Geen wonder dat hij uitvalt en niet wil rijden!

Verse benzine er in en rijden maar weer. Ik blijf er maar een tijdje mee naar mijn werk rijden zodat ik alles kan observeren en oplossen. Beginnen met waar komt in godsnaam dat water vandaan?

Nieuwe benzine dop besteld en geplaatst. En rijden maar weer. De tweede versnelling is er nog en hij rijd nog steeds niet optimaal.

En weer sta ik stil! Nu begint het toch echt irritant te worden! Geen water dit keer! Wat kan het dan nog zijn? Nieuwe bougie. Nee ook niet, en het wordt ook steeds erger. Uitvallen maar wel stationair blijven lopen.

Misschien is de ontsteek spoel aan het overlijden? Zit wel een scheurtje in het rubber!

 

 Dus die maar weer vervangen, weer 36 euri.
 


En weer uitvallen!



Verdorie weer water in de tank. Hoe kan dat nou? Vlotterrubber, dat is het laatste wat nog kan lekken, anders is de tank lek.

 

 













 En weer besteld in Duitsland en weer vervangen! En weer stil staan!

Nu ben ik het zat eraf met die cilinder! En ja hoor die is aardig dood! Is ook niet meer op te knappen! Te diepe krassen. Omdat ik er al bang voor was heb ik een 60cc in Duitsland besteld http://www.racing-planet.de/zylinderkit-naraku-60ccm-fuer-kymco-sym-ac-p-100513-1.html?cPath=26_2417_2419&sessID=ea5b6e708a2d853d74ff01a730988418#.UscPlfTuKSo . Dus die maar monteren. Lekker voor de deur op de grond! Maar het is gelukt, hij zit er op, dus rijden maar weer. Lekker pittig zeg 60cc en we staan weer stil!!!!!!

Nu weet ik het niet meer! BMS, HELLUP!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten